1532
12:08
18.05.2016
25.03.2016 tarihinde E-Tab5 model Tabletlerle ilgili gerçekleştirilen güncelleme sonucunda öğretmen tabletlerinden bazılarında sorun ortaya çıkmıştır.
Sorunun giderilmesi için alınan karar doğrultusunda;
1- PYBS ( pybs.eba.gov.tr)’ye E-tab5 öğretmen tabletleri için rom (Öğretmen tableti Yazılımı başlığında) yüklenmiştir. Ancak “ Yazılım Atma Nasıl Yapılır” kısmındaki talimatlara dikkat edilmesi önem arzetmektedir. Aksi takdirde aynı seri numaralı tabletler ortaya çıkmakta bu da aktivasyon sorununa neden olmaktadır.“Yazılım atma nasıl yapılır” kısmında belirtildiği gibi yazılım atma işleminin yapılabilmesi için e tab 5 tabletin kapalı konumda olması gerekmektedir.Şu an sorun yaşanan tabletlerde General Mobile yazısı sürekli dönerek kapatma işlemi normal şekilde yapılamamaktadır.Tableti kapatma işleminin yapılabilmesi için kapatma tuşu, ses açma ve ses kısma tuşlarının üçüne aynı anda uzunca basarak kapatabilirsiniz.
2- Ekte TELPA Yetkili Servis Noktalarının listesi verilmiştir. Bu listede bulunan toplam 17 Servis Noktasından ücretsiz destek alınabilir. Bunun dışında kalan bölgelerde ise Kargo sürecinde yaşanan sıkıntılar(Kargoda Kırılma, Kaybolma vb.) ve tamir süresinin uzaması nedeniyle mümkün olduğunca yerelde problemin giderilmesi uygun olacaktır. Merkezi Teknik Servise gönderim ancak yerelde çözülemeyen durumlarda başvurulması gereken bir yöntem olmalıdır.
E-Tab5 öğretmen tableti olan tüm okul ve kurumlarımızın açıklamalar doğrultusunda problemin çözümüne gitmeleri durumunda sorun çözülecektir.
TELPA YETKİLİ SERVİS LİSTESİ İÇİN TIKLAYINIZ