2023 - Engelli Öğretmen Ataması Kapsamında İlimize Atanan Öğretmenlerden İstenecek Belgeler
2023 - ENGELLİ ÖĞRETMEN ATAMASI KAPSAMINDA İLİMİZE
ATANAN ÖĞRETMENLERDEN İSTENECEK BELGELER
1-Aday tarafından başvuru esnasında sisteme girilen/beyan edilen atamaya esas, Mezuniyet belgesi veya diplomanın aslı ve fotokopisi
2-Orta Öğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans, Pedagojik Formasyon Programı/Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifikası, İlköğretim Sınıf Öğretmenliği ya da İngilizce Öğretmenliği Sertifikası programlarından birini tamamladığına ilişkin belge veya bu belgenin onaylı örneği ile birlikte 1 adet fotokopisi
3-Talim ve Terbiye Kurulu kararı gereğince Felsefe bölümü mezunlarından 16 kredi sosyoloji, 16 kredi psikoloji; sosyoloji bölümü mezunlarından 8 kredi mantık, 16 kredi felsefe, 16 kredi psikoloji aldığına dair belgenin aslı veya onaylı örneği (Bu belge pedagojik formasyon belgesi yerine kullanılamaz.),
4-Geçerlilik süresi dolmamış ve en az %40 oranında engelli olduğuna dair engelli sağlık kurulu raporu
5-Son altı ay içinde çekilmiş Biyometrik fotoğraf (4 adet)
5-2020 veya 2022 yıllarında yapılan Engelli Kamu Personeli Seçme Sınavı (EKPSS ) Lisans Düzeyi Sonuç Belgesi
6-Başvuru esnasında Pedagojik Formasyon Belgesi yerine resmî yazı ibraz edenlerden, Pedagojik Formasyon Belgesinin aslı ve fotokopisi
7-Sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair alınacak sağlık kurulu raporu (Sağlık Kurulu raporu Sağlık Bakanlığının "e-rapor.saglik.gov.tr/portal/" internet adresinde yer alan "e-Rapor Doğrulama" sisteminde sorgulanacak, bu sistemde doğrulanmayan sağlık kurulu raporları kabul edilmeyecektir)
8-Hâlen herhangi bir kamu kurum ve kuruluşunda devlet memuru olarak çalışanlar için Muvafakat Belgesi (indir)
9- Güncel tarihli Adlî Sicil Kaydı. (E-Devlet Çıktısı Kabul Edilecektir.)
10-Mal Bildirim Beyannamesi (indir)
11-Etik Sözleşmesi (indir)
12-Elektronik Ön Başvuru Formu